beschikbaar

Tielweg 3

2803PK Gouda

prijs op aanvraag
Soort bedrijfspand Kantoorruimte
Oppervlakte 900 m2
Aangeboden sinds 30 november 2018

Omschrijving

Gelegen op het bedrijventerrein 'De Goudse Poort' ligt dit representatieve kantoorpand. In het modern ingerichte pand aan de Tielweg 3 in Gouda is op de 3e etage een mooie ruimte beschikbaar, de totale grootte hiervan bedraagt 588 m². Op de 4e etage is een grootte van 310 m² beschikbaar. Momenteel is de ruimte geheel open en naar wens te verdelen en in te richten. Het pand beschikt over een volledig beveiligde parkeergarage.

Aan de overzijde van de straat, op Tielweg 10, bevindt zich 'Zones Gouda', een flexwerk concept van Ericis. Hier wordt elke werkdag een lunch met verse producten, fruit en jus d'orange geserveerd. Daarnaast biedt Zones Gouda de mogelijkheid om te flexwerken, vergaderen/overleggen met daarbij een heerlijke koffie, cappuccino of espresso.

Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij wij een combinatie hebben gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten.
Aanvullend een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Green room’ (vergaderruimte ‘de Kas’), waarbij u binnen in het echte groen het buitengevoel krijgt. En niet te vergeten de ‘Travel room’ voor grotere groepen. Naast vergaderen kunt u deze ruimtes ook reserveren voor uw borrel, bijeenkomst of lunch. Iedere kantoorruimte is voorzien van vloerverwarming/ vloerkoeling en daglicht gestuurde verlichting. Ook beschikt iedere ruimte over aanvullende koeling! Zowel daglicht als aanvullende koeling kunt u regelen via een smartphone of tablet. Uw bezoekers worden bij binnentreden ontvangen door onze hostess in de centrale meet & greet area.

Locatie
Het object is gelegen op bedrijventerrein 'De Goudse Poort', bestaande uit vijf verdiepingen. In het gebouw zijn onder andere ACI Worldwide en Intersoftware gevestigd.

Bereikbaarheid
Het kantoorgebouw is gesitueerd op bedrijventerrein Goudse Poort, een bijzonder goede en centrale ligging in de Randstad.
• Centrale ligging t.o.v. grote steden zoals Den Haag, Utrecht en Rotterdam.
• 1 minuut vanaf de op/ afrit Gouda A12/A20.
• Goede verbinding met het openbaar vervoer middels bussen richting het Intercitystation Gouda.

Parkeervoorziening
• Ruime en uitstekende parkeerratio (circa 1:35)
• De beveiligde parkeergarage is afgesloten door middel van een slagboom.
• Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig vanaf augustus 2020

Opleveringsniveau (algemeen)
Een moderne, industriële look & feel met veel gebruik van glas maakt deze ruimte toegankelijk en eigentijds, ruimtelijk & transparant. De koffiecorner bevat een selfserviceruimte met koffie- en theevoorzieningen ten behoeve van de begane grond. Uw bezoekers worden ontvangen door een hostess en indien wenselijk doorverwezen naar uw eigen ruimte of naar een van de vergaderruimtes. Op de begane grond zijn er twee bijzondere meetingrooms aanwezig, de ‘Travel’ en ‘Green room' met ieder een unieke look & feel voorzien van tv-scherm en audio voor presentaties.

Opleveringsniveau van de kantoren
• In de kantoren is een wit uitneembaar akoestisch systeemplafond aangebracht.
• De kantoren zijn voorzien van daglicht gestuurde LED verlichting. De verlichting wordt door middel van aanwezigheidssensoren en daglichtregeling
(armaturen raamzijde) automatisch bediend. Bediening is ook mogelijk via smartphone en tablet.
• Verwarming en koeling in de kantoren vindt plaats door middel van vloerverwarming/koeling en een additionele airco unit.
• Ramen kunnen geopend worden.
• Een aantal kantoren zijn voorzien van een tv-scherm en/of de benodigde voorzieningen hiervoor.

Energielabel
Het pand beschikt over een A-label.

IT
In overleg kunnen we oplossingen voor uw Internet en Telefonie aandragen.

Beschikbaar
Offices vanaf 16 m² tot 190 m²

Huurprijs
Vanaf € 710,- per maand exclusief BTW

Opleveringsniveau kantoorruimte 3e etage:
- De ruimtes zijn voorzien van een verdekt uitneembaar systeemplafond of industrieel plafond met additionele akoestische voorzieningen.
- Hoogwaardige vloerafwerking (tapijt en gewoven vinyl).
- De ruimte is ingericht met diverse kantoor- en vergaderruimtes en bevat een lunchruimte met pantry (o.a. voorzien van spoelbak, koelkast, vaatwasser en
voldoende opbergruimte).
- Dubbele en nieuwe toiletgroepen.
- Het plafond is voorzien van basis verlichting met type PL5 lichtbronnen, geschakeld middels wandschakelaars bij de entree. Aanvullend is sierverlichting
voorzien.
- Verwarming op de kantoorvloeren vindt plaats door middel van radiatoren.
- De koeling wordt geregeld door koelconvectoren in het plafond. De convectoren zijn regelbaar voor wat betreft de koelcapaciteit en de ventilatorstand. De
serverruimte is voorzien van een airco.
- Via het plafond of bovenin de wand wordt de vers gekoelde lucht in de diverse ruimten gebracht. De luchthoeveelheid in de vergaderruimtes wordt
automatisch geregeld op basis van een vast luchtdebiet.
- In de serverruimte is een losse airco unit aangebracht.
- Ramen kunnen afzonderlijk geopend worden.
- Excl. losse inventaris.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks voor het eerst één jaar na datum ingebruikname, zal de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI), 2006=100, reeks alle huishoudens.

Zekerheidstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

BTW-Status
Over de huurprijs en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijs is ervan uitgegaan dat huurder voor minimaal 90% belaste prestaties in het gehuurde verricht.

Disclaimer
Al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van dit adres. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Bij Abram Bedrijfsmakelaardij geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Overdracht
Prijs
prijs op aanvraag
Status
beschikbaar
Aangeboden sinds
30 november 2018
Aanvaarding
per direct
Bemiddelingskosten
Geen
Servicekosten
€ 35.00 p/m
Waarborgsom
€ 0.00
Oppervlakten
Perceeloppervlakte
2.356 m²
Oppervlakte
900 m²
Bouw
Soort bouw
bestaande bouw
Hoofdfunctie
kantoorruimte
Kantoorruimte
Oppervlakte
900 m²
Aantal verdiepingen
2

Locatie